Monday, February 25, 2008

wohoo!

Jag har precis suttit och mailat med mina fina tjejer i min projektgrupp. Vi ska gora ett fotojobb pa fredag och det ska bli sa himla kul. Det ar till det modejobbet som ska vara med i var bilaga till Arena. Bilagan vi ska gora handlar framst om bilar, gamla coola vintagebilar och livsstilen runt dem liksom. I modejobbet ska vi fota en tydligen ashet kille i oldfashion kostym och en av de har gamla fina bilarna, nan e-type eller vad den hette...Det som ar sa himla kul ar att de vill att jag ska vara med pa nagra av bilderna :) hur kul ar inte det? Sa jag ska ha pa mig lite fina ladylike klader och bli fotad med en snygging! Sa jag ar ju ratt glad kan man saga.

Sen har vi bestamt att vi ska ga ut i veckan, onsdag eller torsdag blir det. Glada dagar det har.

Det finns mycket att gladja sig at har med andra ord.

No comments: