Thursday, February 14, 2008

lite om pluggandet

Jag tankte att jag kanske skulle skriva lite om vad det ar Matilda och jag laser har, det kan val va trevligt att veta liksom...

Sa har star det i kursinformationen:

"You will develop your independent research skills, fashion knowledge, presentation and written skills. We have a lot to fit into the twelve weeks so please make sure you are organised and engaged from the start."

Vart forsta projekt som vi ska arbeta med handlar om att vi ska gora en bilaga till en redan existerande tidning, Arena heter den. Vi ska gora sjalva bilagan och skriva en rapport om hur och varfor vi valt att utforma den som vi gjort. Det har ar en del av projektet, och det gors i grupp. Sen ska vi gora en rapport och en artikel individuellt.

Det andra projektet ar ett samabrebet med Top Shop och dar ska vi ta fram tre olika trender som Top Shop kan anvanda sig av i framtiden. Detta projekt, ar ocksa uppdelat pa en individuell del och en gruppdel. I den individuella delen ska vi skriva en rapport om "fast fashion", (har inte riktigt koll pa vad det uttrycket innebar an...

Sa, det var lite om vad jag ska syssla med har :)

1 comment:

Anonymous said...

Ojoj vad du kommer ha det bra i vår! Jag är inte ett dugg avis..!
Men se till att fixa det där med boendet nu så att du kan fokusera mer på utelivet! Du måste ju vara väl förberedd tills jag kommer liksom! =)
Var rädd om dig! puss/ kika