Tuesday, February 19, 2008

skola skola skola

Nu har vi haft yet another day med forelasning och seminarium. Forelasningen idag var helt vardelos. Det var en kille fran Arena (den tidningen vi gor vart projekt om) som pratade om hur marknaden sag ut for modemagazine for killar. Han var verkligen ingen erfaren forelasare kan man saga, han hade nagra over head bilder och pratade lite runt dem. That`s it. Det tog typ en halvtimme och vi ska ha forelasning i en timme. Sa det var ju mindre givande...

Sen satt jag med min lilla grupp i kafeterian och pratade lite om vart projekt. Det kommer nog bli himla bra tror jag. De ar valdigt driftiga och har manga roliga ideer sa det ska bli spannande att se vart det har slutar :)

Allting ar faktiskt himla roligt nu :)

1 comment:

Anonymous said...

Härligt att läsa dina bloggar... ni verkar ha det så bra. Nu börjar väl snart våren komma i UK, ni kommer få det så härligt och roligt. Det kommer att bli ett minne för livet. Imorgon bitti åker Janne och jag till sommarvärmen i Egypten!!! Jag ska fortsätta läsa dina bloggar därifrån förstås.
Puss och kram mamma
Janne hälsar!!