Friday, February 15, 2008

just det

Igar var det ju alla hjartansdag och visst hade man en date!

Jag och Matilda gick och kakade middag och sen var vi pa bio, mysigt varre ju :) Fast vi at pa Pizza Hut och det kanske inte ar nat romantiskt stalle, det trodde vi iaf. Men det var massor med par som hade sin karleksmiddag dar...lite skumt maste jag saga. Visst, pizzan var god (jag at hur mycket som helst) men pa en date...? Jaja, smaken ar som baken. Sen var vi som sagt pa bio och da sag vi "Juno" som jag hade hort skulle va bra, och det var den! Den kan jag varmt rekomendera.

Sa nu har vi inte ens varit har i en vecka men vi har redan varit pa bio 2 ganger. Bada filmerna har varit bra, fast pa olika satt. Den forsta "Ps. I love you" var jattefin och sorglig (Janne du skulle grata krokodiltarar). "Juno" var mer...ja den var rolig, men samtidigt lite hemsk, men oxa ganska fin. Shit va jag forklara bra har!

NU ska jag shoppa!

No comments: