Wednesday, February 20, 2008

lediga dagar

Nu har vi nagra dagar ledigt fran skolan da stora delar av klassen ska till Paris. Det ska bli skont att bara kunna slappa, men jag har planerat att verkligen borja komma igang med de individuella delarna av projektarbetet nu sa att det inte blir i sista minuten som det brukar bli for min del...Det kanns skont att jag kanner mig ratt saker pa att jag kommer klara den har kursen, det gor att man kan slappna av lite och inte stressa upp sig sa mycket over skolarbetet. Vilket i sin tur gor att jag kan fokusera battre och kanske gora nat bra av det har :) Jag gillar ju verkligen kursen sa det vore ju dumt att inte satsa lite och fa ut sa mycket som mojligt av den trots allt korta tiden har i Nottingham. En san har chans far jag ju aldrig igen.

No comments: