Thursday, February 21, 2008

fixiga dagar

Nu nar vi ar lite lediga sa har vi tagit tag i lite sana dar trakiga saker som maste fixas. Vi har exempelvis fixat sa att vi har student id-kort, nagot som tydligen var valdigt viktigt. Man maste ha dem for att komma in pa bilblioteket och sa.
Snart ska vi ga till kontoret och prata med det foretaget som vi hyr lagenhet av. Det ska bli spannande...nu ska vi antligen fa traffa det stolpskottet som vi haft kontakt med innan vi kom hit, och som tydligen inte kunde besvara sig med att beratta for oss att var lagenhet inte var ledig. Jag kanner pa mig att jag kommer vara ganska otrevlig.

Nar det ar klart ska vi ga en svang pa stan, for Matilda ska kopa en brodburk i en jattemysig inredningsaffar. Jag kanske hittar nat fint jag med, vem vet :)

No comments: