Friday, February 22, 2008

himla massa shopping

Japp nu har det borjat investerats en del till min kommande var-sommar garderob. Om man laser fashion hor det ju nastan till utbildningen att se lite fin ut om dagarna. Har funkar det inte att ga i samma gamla koftor och jeans dagarna i anda inte! Inte om man inte vill kanna sig helt utmobbad iaf, och som utbytesstudent ar man redan tillrackligt miffo som det ar. Sa igar blev det lite nya klader, och jag ar himlans nojd med mina kop! Mest nojd ar jag med den fina ljusa jeansjackan som jag sa lange letat efter. Nu hittade jag en perfekt sadan pa underbara Top Shop (eller "Toppen" som jag och Matilda kallar var favoritaffar). Lite annat blev det oxa, sa nu ar jag snart redo for lite mer varme! Ska bara hitta nagra grejer till...

Nottingham ar en valdigt bra shoppingstad har jag konstaterat. Den ar stor, men inte for stor liksom, och det mesta finns har. Skor finns det sa mycket att jag blir helt vimsig (ja mer an vanligt da alltsa...). Jag har hittat sa manga jag vill ha, men jag vet...man kan inte fa allt har i varlden.

2 comments:

Anonymous said...

Saknade något om skor, men lite längre ned i texten dök det mycket riktigt upp :-)

//Håkan

Anonymous said...

Verkar som ett bra stalle... kanske man ska komma och shoppa vargarderoben i Nottingham!!? Vi shoppar loss i Egypten och har det bra. Hor garna av dig, jag har bade ringt och mailat men inte hort nagot fran dig. Saknar dig puss mamma. PS. Janne med forstas...