Thursday, May 17, 2007

virrpanna

Det märks att jag inte är helt med i huvudet just nu. Jag glömde bort att gratta min kära bonus-pappa som fyller år idag. Jag pratade med honom på telefonen tidigare med glömde HELT bort att säga grattis, det fick min mamma påminna mig om när jag senare pratade med henne. Så får man inte göra! Man kan ju inte glömma en familjemedlems födelsedag! FÖRLÅT JANNE!!
Men det ska gottgöras nu, för snart ska lillan och jag hem till bonus-farfar (där mamma och pappa-två befinner sig just nu) det blir middag och tårta och grejjer. En liten present ska han få också, två söta små koppar med "gotlandsmotiv" det vill säga igelkottar och får...himla orginellt. Och så en lite blomma får han också, det hör ju till när vuxna fyller år, då måste de få blommor.

Så nu blir det uppsats-paus, Jippie!!

No comments: