Saturday, May 12, 2007

kul att fynda!

Nu har jag tröttnat på pluggandet, det går segt och är allmänt tråkigt. Det går visserligen framåt, men inte tillräckligt fort. Jag vill va klar så jag kan byta ut mjukisbyxorna till nåt lite tjusigare och gå ut en sväng på stan, fika lite och kanske köpa nåt fint. Det skulle visserligen få bli typ ett plastarmband från H&M som var nedsatt från 49:50 till 19:50 mer har jag inte råd med. Men det vore iaf ett köp. Och det är det enda som räknas. Eller nej, där ljög jag. Helst skulle jag ju vilja ha massa pengar och köpa dyra fina väskor och skor som jag sedan skulle tröttna på och så köpa nya ännu dyrare och ännu finare. Men, så är det inte, inte när man är student, då ska man inte köpa fina saker tydligen, det har CSN sett till. Fan dom.

Men jag har kommit fram till att man faktiskt kan hitta rätt fina saker på auktionssidor, typ som Tradera, där jag har fastnat flera gånger. Det finns flera fina väskor exempelvis som inte kostar så mycket och som ser riktigt nice ut. Kanske ska slå till på nåt. Göra ett kap. Eller så ska jag bara fortsätta plugga. Vi får se.

No comments: