Monday, May 14, 2007

jag vill göra allt, utom just det här

Jag sitter på biblioteket nu. Och pluggar och pluggar och pluggar. Typ. Alltså hittills har det väl gått hyfsat bra, beroende på hur man ser det. Jag har fått ihop två sidor på en och en halv timme (inte så illa...) men med tanke på hur mycket jag har suttit och tänkt på annat än min kära uppsats så är det rätt dåligt.

Jag har fått en fix idé om att jag måste ha kaffe, nu.

Jag är hungrig bara för att jag inte kan lämna det här bordet utan att va tvungen att packa ihop allt, och det är för jobbigt, så någon mat blir det inte.

Jag funderar på vad jag ska ha på mig nästa gång jag går ut, och kommer som vanligt fram till att jag inte har några snygga kläder, så jag surfar runt och letar lite nytt.

Jag försöker komma på hur jag ska överleva juni månad utan några pengar (jag har inte jobbat i maj, och man får ju inte csn över sommaren).

Jag kommer att tänka på den där sjukt söta killen som jag träffade på Hamnplan 5 på min födelsedag när jag fyllde 19. Han var från Sundsvall och var så där fantastisk som bara de killar man aldrig riktigt lär känna kan vara. Han skulle precis börja plugga till brandman...

Nu ska jag koncentrera mig igen, på att skriva uppsats inte något annat. I en kvart i alla fall.

No comments: