Tuesday, May 8, 2007

fan man har lite flyt asså

Tänk att jag klarade den senaste tentan.
Det trodde jag ALDRIG.
Det som gick så sjukt dåligt, jag gick verkligen ut från tentasalen och tänkte "grattis till historiens flopp Petra, det gjorde du bra...omtenta i sommar. verkligen, grattis tjejen".
Sen har jag ändå blivit aningen tillfreds med tanken på att jag inte klarade den, jag har inte gjort nån omtenta hittills, så en är väl okej? Visst, lite jobbigt att det skulle bli just sista tentan vi har det här läsåret, men okej liksom.

Och så klarar jag den, det blir ingen omtenta.

Nu låter jag nästan besviken...åhhh jag som hade sett fram emot att få läsa om allt det där med organisations kommunikation...allt det där om artefakter, organisationskulturer och annat skoj!

Nä du, här har du en tjej som är ruskigt glad, och stolt!

Ikväll ska det firas :)

No comments: