Sunday, May 13, 2007

skojsig reklam

Jag skrattar alltid lite när jag ser Coops reklam om ekologisk mat. Den är så söt på nåt sätt. Nästan så att man vill börja lägga sina ynka kronor på att börja köpa ekologiskt. Nästan alltså. Men så långt ska vi nog inte gå. Visst, den är bra och man diggar lite gött till den varje gång den visas på tv-skärmen. Men fan det är dyyyrt med ekologisk mat och trots att jag skulle vilja köpa det, för det är ju bra, så finns det mycket annat jag vill lägga mina kronor på. Tyvärr. Men sen när jag är rik då ska jag bara köpa ekologiskt, just eftersom jag gillar den här reklamen! Nu överdrev jag igen. Det kommer jag nog inte göra, även om jag skulle va rik. Tyvärr.

Jag är lite arg. Jag har haft ögonen på en kanonfin skinnväska på Tradera ett tag. Har följt auktionen och hade bestämt mig för att buda, den skulle bli MIN. Men det blev den inte. Jag hann inte va med i matchen. Det irriterar mig för den var så fin. Men jag ger inte upp, jag ska hitta nåt liknande. Så det så!

No comments: