Monday, May 14, 2007

jaha, då startar vi ännu en dag

Idag ska jag ner till det fina biblioteket i Almedalen, där är det tjusigt att sitta. Fast just nu är det inte så mkt som är så tjusigt, det regnar. Vilken miss! Jag gillar verkligen inte regn, visst är det bra att detregnar lite så inte gräset och allt blir så gult och otäckt att sitta på sen när sommaren väl kommer. Men det är svårt att tänka så när det öser ner och man faktiskt är tvungen att gå ut. Jaja, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, som nån smart jävel ska ha sagt. Yeah right!

Jag satt och traderade lite igår, okej ganska mycket. Men jag la bara bud på en grej och den vann jag. Ett sött halsband i silver med en bärnsten på. Bärnsten är farmors favorit så då kan jag tänka på henne varje gång jag har det.Mysigt.

No comments: