Thursday, May 1, 2008

snart helg igen

Hur mycket jag an langtar hem sa maste jag saga att just nu gar tiden ganska fort, kanske inte sa fort som jag skulle onska att den gjorde...men det far duga :)
Det ar himla skumt vader i det har landet, det ar alltid superfint pa mornarna med sol och varme, men sen framat eftermiddagen sa borjar det fasen alltid regna. Sa sjukt trist! Jag vet inte hur manga ganger jag och Matilda har sagt att vi ska satta oss i parken och ata en glass efter skolan, men det gar ju aldrig! Dessutom sa ar det inte vanligt regn, utan oftast sa borjar det typ hagla vilket ar ratt otrevligt. Jag hoppas verkligen att det blir lite battre vader nar mamma kommer hit sa vi kan ga lite pa stan och sa utan att behova gomma oss for regn hela dagarna.

Nu blir det lunch!

No comments: