Thursday, May 8, 2008

ibland ar det inte latt

Jag tanker nu visa en bild som jag kanske inte borde lagga upp just har, med tanke pa att foraldrar och sa kanske inte uppskattar att se mig sa har :) Men bilden ar himla kul, sa jag visar den i alla fall!

Jag och Matilda tyckte att det var ett jattebra pahitt att hon korde mig en kundvagn over Asdas (var narmaste supermarket) parkering kl 1 pa natten efter att vi suttit hemma och druckit lite. Vi var ju trots allt ratt sena, sa den har skulle ju helt klart fa oss att komma till stan snabbare... hmm...Det hade det sakert gjort om vi inte missat att det fanns en trottoarskant att akta sig for. Vi missade det, uppenbarligen. For har ligger jag efter att har ramlat ur kundvagnen, men jag ser ju ratt glad ut trots allt :)

3 comments:

Anonymous said...

He he din toook!

Anonymous said...

jag blir så stolt mitt hjärta!! J

Anonymous said...

haha! du är ju för härlig du! då måste du vara sådär läckert blåslagen över hela kroppen nu va?! va rädd om dig sisen! //kika