Friday, May 23, 2008

en vecka kvar

Nu ar det har lilla aventyret snart slut...om en vecka aker jag hem till Sverige igen. Det ska bli jatteskont att komma hem och vara tillbka dar allt ar som vanligt. Fast det ar klart, helt som vanligt ar det ju inte, for jag ska ju leva vuxenliv och vara sambo hela sommaren. Det ska bli...intressant :p Jag ser fram emot den har sommaren sa sjukt mycket, den kommer bli toppen! Men nu ar jag fortfarande kvar i Nottingham och nu ska jag njyta av den sista veckan som utbytesstudent. Jag har gjort klart allt skolarbete sa det ska bara skrivas ut och lamnas in, sen ar jag fri som en fagel :) Om nagra timmar kommer Jonas hit och sen har vi hela veckan har tillsammans. Kanns jatteskont att han ar med nar jag ska aka hem, for trots att jag verkligen vill hem sa kanns det anda lite markligt att aka ifran den stad som trots allt har varit mitt hem i ca fyra manader. Matilda och jag har pratat mycket om det har med tidsperspektiv, och hur konstigt det ofta har varit. For trots att vi har langtat hem mycket och sett fram emot den har dagen sa lange sa har tiden sprungit ivag. Man har sett fram emot den har terminen i ett ar innan vi val kom hit, och nu ar det snart over...det kanns faktiskt lite skumt.

Men nu ar jag mest bara glad att Jonas ar har om nagra timmar. Jag saknar honom.

No comments: