Sunday, June 8, 2008

ett nytt kapitel

Nu har jag lämnat Nottingham och utbyteslivet bakom mig. Det känns både skönt och lite märkligt. Jag är så himla glad att jag åkte och jag har verkligen lärt mig mycket om mig själv de senaste månaderna, men samtidigt så har det på flera sätt varit jobbigt. Så att det nu ligger bakom mig är trots allt en befrielse. Nu har jag startat något helt nytt, ett liv som sambo. Vi kom till Visby idag och det är nu det börjar. Jag ser fram emot den här sommaren så otroligt mycket. För några månader sen hade jag aldrig trott att jag skulle bo i den här lägenheten med en pojkvän, men nu gör jag det och jag kunde inte vara gladare. Nu ska jag se till att hålla er där hemma up to date med vad som händer här så ni inte behöver oroa er för oss två har på ön :)

1 comment:

Anonymous said...

Ni kommer säkert att få en underbar sommar tillsammans. Ta vara på den här tiden och behåll känslan länge, länge.....
Kramar till er båda från mamma Marie