Thursday, June 12, 2008

han är ju helt otrolig

Killen som jag numera kilar stadigt med är ju helt tokig. Trots att det är över en månad kvar tills jag fyller år så har han gått och köpt en present till mig! Och det är ju inte vilken present som helst, det är nåt som jag velat ha i evigheter. Det är boxen, dvd boxen men stort B. Så nu är det Sex and the City för hela slanten här för min del. Jag vet dock inte riktigt om jag ska ta det här som en hint om att han gärna vill ha tv:n för sig själv nu när det är massa fotboll där hela dagarna...han kanske helt enkelt tyckte att det här var det ultimata sättet att få mig att hålla mig vid datorn då vi inte har någon dvd-spelare här hemma, så att han kan kolla på fotboll i lugn och ro. Eller så är han helt enkelt världens finaste. Jag tror det lutar åt det andra.

Nu ska jag sno hans ipod och gå ut och gå en promenad. I hans t-shirt, som jag har snott.

No comments: