Sunday, May 4, 2008

nu ar vi lediga

Vi har inte nan forelasning forran pa torsdag, sa nu ar vi ledig i flera dagar vilket ar valdigt skont. Det ar riktigt varmt ute men idag ar det molnigt och det ar lite trist eftersom vi hade satsat pa att satta oss i parken med lite picknick och slappa hela dagen. Men det far bli en annan dag, idag blir det en fika istallet.


Jag har haft min typiska Petra-sjuka, hade feber och ont i hela kroppen i fredags. Men sa har jag sovit och vilat ut ordentligt och nu mar jag hur bra som helst igen, himla bra grej det dar med somn. Men nu ar jag sjukt trott pa synen av mitt rum sa det ar valdigt skont att komma ut och fa se nagot annat kanner jag.


Sa har fint ar det i Nottingham nu :)

1 comment:

Anonymous said...

Det ser underbart ut!!! Nu kommer jag snart, det ska bli så kul.
Puss o kram mamma