Monday, May 12, 2008

min mysiga mamma

Vi har haft det sa himla bra, min mamma och jag. Det ar sa harligt att fa umgas med henne och bara fa ha henne for mig sjalv en stund. Det hander liksom inte sa ofta for det ar alltid massa andra i narheten. Men nu har det bara varit hon och jag i flera dagar och det har varit underbart. Vi har haft toppenvader hela helgen sa jag har verkligen kunnat visa Nottingham fran sin allra basta sida.

Nar man umgas med nagon som man tycker sa mycket om sa behovs det inte sa mycket runt omkring for att det ska bli bra. Sa har det varit de har dagarna. Vi har gatt pa stan, fikat, atit gott och druckit vin, och pratat. Som vi har pratat, om allt mellan himmel och jord. Viktiga saker och struntsaker. Helt enkelt allt sant som man inte har tid att prata om annars. Sen har vi saklart skrattat och fnittrat en helt del, for det gor vi ju sa himla bra.

Tack for en fantastisk helg min fina, underbara, roliga och kloka mamma!

Jag alskar dig.

1 comment:

Anonymous said...

Tack det samma!!!! Det var verkligen en toppenhelg. Tiden bara flög iväg för vi hade ju så mycket att prata om, eller hur.....
Du är något alldeles extra min älskade unge!!! Kram mamma