Wednesday, April 23, 2008

underbara dagar

Som sagt sa har det gatt ett tag sen jag skrev har nu, jag har liksom varit lite upptagen :) Tank att fem dagar kan ga sa fort. "Poff" sa det bara och sa var han pa vag harifran. Det har varit hur mysigt som helst att ha Jonas har, det kanns bra att veta att han vet hur jag har det. han vet var jag bor, var jag gar i skolan och sa. Han vet helt enkelt hur min engelska vardag ser ut. Himla bra!

Nu borjar varen komma pa allvar och det ar ju helt ljuvligt. Varmt och skont ar det idag, man behover inte ens en jacka! Fast jag maste plugga en massa nu sa det blir inte mycket hangande i solen for min del...men jag hoppas pa att det haller i sig sa att mina lediga stunder kan spenderas i varmen.

Mamma kommer och halsar pa mig om nagra veckor, det ska bli toppen! Jag langtar sa otroligt mycket efter lilla mor. Det ska bli jattekul att visa henne "mitt" Nottingham, eftersom hon varit har tidigare. Vi kommer ha det underbart mami :)

1 comment:

Anonymous said...

Jag längtar också så mycket efter dig mitt lilla hjärta! Det ska bli så kul att komma till dig. Puss o kram mamma