Thursday, April 10, 2008

skoldag

Nu har jag precis kommit fran ytterligare en ganska meningslos forelasning. Den har gangen handlade det om reklam, men jag tror inte riktigt att det budskapet som lararen hade nadde ut till oss studenter riktigt. Vi fick se nagra reklam filmer som lararen tyckte var snyggt gjorda, och det var de visserligen men jag kan inte saga att jag larde mig speciellt mycket. Men men, jag var dar och lyssnade i alla fall, sa nat kanske har fastnat.

Snart ska jag mota Matilda och vi ska ata lite lunch, sen ska jag har ett seminarium som jag inte fattar riktigt vad det ska innehalla (som vanligt). Klockan halv fem ska vi fika med var larare fran Kalmar som ar har och ska halla nagra forelasningar. Det ska bli kul att fa en liten del av Kalmar nar man ar sahar langt borta.

No comments: