Tuesday, April 1, 2008

bloggledigt

Nu har det ekat tomt på nya inlägg här ett tag, men nu är jag snart igång igen. De senaste veckorna har varit de bästa någonsin, det har varit så himla mysigt att vara hemma i Sverige. Det ska helt klart bli kul att komma tillbaka till Nottingham, men en stor del av mig vill helst stanna här. Det är irriterande att veta redan innan att något kommer bli jobbigt. Jag vet att jag kommer längta tillbaka hit väldigt väldigt mycket, och jag vet hur mycket det kommer påverka mina sista månader i England. Men samtidigt är det ju så att anledningen till saknandet kommer och hälsar på mig, vilket gör det hela så mycket lättare.




Du och jag Jonas.

2 comments:

Anonymous said...

Jadå, jag lovar att hälsa på dig igen ;)
PUSS / kika

Anonymous said...

anledningen saknar sin flicka!!