Friday, April 11, 2008

fredag

Nu ar det fredag och vi har varit pa en forelasning som vi egentligen inte behovde ga pa, vi gjorde det HELT frivilligt. Det ar val inget konstigt med det tycker ni, men till saken hor att den borjade klockan 9, pa morgonen. Jag gick alltsa upp kl 8 trots att jag egentligen var ledig och kunde sova hur lange jag ville (vilket brukar kunna bli liiite langre an till 8). Men nu slapade jag mig upp och gick och lyssnade pa var larare som var har fran Kalmar. Det var ratt trevligt, men mycket av det hade jag hort forrut nar vi hade henne som forelasare for typ ett ar sen. Men det kandes anda som om det var vart att ga, det var lite skont att fa hit en del av lilla Kalmar som jag faktiskt saknar ratt mycket. Eller det jag saknar ar val inte direkt sjalva Kalmar (aven om det ar en mysig stad) det ar personerna jag lart kanna dar som jag saknar. Jag blir alldeles bubblig av lycka nar jag tanker pa hosten nar jag far traffa dem igen, jag kan knappt vanta! Vissa saknar jag sa mycket att det ar omojligt att vanta anda till augusti innan jag far se dem igen, dar maste helt klart aterseendet komma tidigare an sa. Annars spricker jag! Men vi har ju en hel sommar daremellan som ska fyllas med en hel del vindrickande pa uteserveringar, asgarvande och en himla massa dansande :) Hur bra later inte det liksom?

Nu ska jag och Matilda snart ga och betala hyran igen...

No comments: