Wednesday, April 16, 2008

nu ar det inte lang kvar!

Om nagra timmar ar han har!! Tjohoo, vad glad jag ar! Jag bubblar som varsta kaffemaskinen ;) Det ska bli sa harligt att ha honom har, for trots att det bara var lite drygt en vecka sen vi sags sa kanns det som en evighet sen. Det ar konstigt det dar med tidsperspektiv...for det kanns inte som om jag varit har i over en vecka, snarare tre dagar. Men samtidigt sa kanns det sa sjukt langesen jag traffade Jonas. Valdigt markligt det dar. Hur som helst sa kommer han snart hit, om tva timmar satter jag mig pa bussen for att mota honom pa flygplatsen. Jakla klocka att ga sakta...

Sa rakna inte med att jag kommer skriva sa mycket har de kommande dagarna. Det far bli en jatteupdate nar han har akt pa mandag istallet.

Massa massa grattis till Erika ocksa som fyller systembolaget idag! Jisses va gammal jag ar nu, hon ska ju typ bara vara 13 eller nat... :)

1 comment:

Anonymous said...

Tack tack tack!
Jag fyllde systembolaget för snart en vecka sen, och har fortfarande inte varit där... Har jag blivit nykterist?? Neeeeej! :D
Saknar dig fisen! PUSS// kika