Tuesday, April 15, 2008

snart kommer han hit!

Imorgon kommer Jonas hit! Jag langtar sa himla himla mycket, tiden kan inte ga tillrackligt fort. Jag vill bara att klockan ska vara 19.55 imorgon sa att han landar har i mitt land och kan krama mig. Jag far helt enkelt plugga massor nu sa att tiden bara rinner ivag...eller nat.
Nu har jag precis varit pa forelasning om "fashion forecasting", alltsa om hur man genom undersokningar forutser nya trender inom mode. Det var helt okej, mycket av det var sjalvklart och mycket kunde jag sen innan. Den dar B-uppsatsen gjorde trots allt att man larde sig en del, for det har med observationer och kvalitatiava och kvanititativa undersokninger aterkommer helt klart i andra sammanhang. Vilket ju ar possitivt, att man efter allt det slitet faktiskt kommer ihag hur man gjorde och kan anvanda kunskaperna igen.

Naha, nu ska jag snart ga pa seminarium och sen ska jag...langta lite till :)

4 comments:

Anonymous said...

snart så får vi kramas mkt o länge..:D saknar dig

Anonymous said...

Ha det så jättemysigt ni två och var rädda om varandra!! Kram mamma

Anonymous said...

Ha det så jätte mysigt med killen :-) Härligt att få läsa om att du verkar må så bra och vara så kär! När flyttar du hem till Sverige? Jag vet vad du pratar om med alla kvan. och kval. undersökningar, är mitt uppe i D-uppsatsskrivandet nu, puh! Härligt väder ändå här hemma, är vår nu! Ha det så jätte bra, hoppas vi ses i sommar!! Puss puss // Emma

Anonymous said...

Hej Sötis!

Ah va roligt att Jonas kommer på besök!!! ; )

Hoppas ni får det superduper under hans besök!

Har verkligen haft användning av guldkedjan från HM som jag velade så om!

Ha de toppen!

Kraam