Thursday, April 12, 2007

trevlig liten dag...





Det har varit en bra dag, inte för att så mucket har hänt men det har varit...trevligt. En del plugg fick starta dagen och sen bar det av till mamma för att hjälpa henne mad att kratta löv, jag kände mig väldigt huslig, och trots att jag har allt annat än gröna fingrar så blev det ett snyggt jobb, enligt plastpappa. Antagligen beroende på att jag fick ut många agressioner på dessa löv som legat och grott i mig...haha. Sen blev det fika med fyra härliga kompisar som man träffar allt för sällan nu för tiden, det gör mig glad att vi fortfarande kommer så bra överens efter så många år!


Jag vill köpa nya skor, finns så många snygga att jag bara döööör :) Tänk att vissa faktiskt tycker att man kan få för många på skor...? Ha, inte en chans säger jag!



No comments: