Thursday, April 19, 2007

asnöjd

Jag är riktigt nöjd med allt just nu. Skolan funkar bra trots att jag är lite nervig för den kommande B-uppsatsen, känns så viktigt liksom.
Att jag fick en plats i Nottingham är verkligen så makalöst kul, jag ser fram emot det hur mycket som helst. Jag tror det kommer bli både kul och lärorikt, och det är alltid härligt när man får en möjlighet att göra nåt som man länge drömt om. England är fint och det ska bli nice att få slipa på engelskan, det är alltid nyttigt. Sen att jag ska läsa journalistik (antagligen) är det som nästan är det bästa, det är så svårt att få chansen att göra det här känns det som och jag har alltid velat läsa just journalistik!

Och min kamera såklart, den kommer bli man lilla ögonsten när den jag får den :)

Vi hade redovisning i skolan idag, det gick väl ganska bra. Men det är INTE lätt att göra ett grupparbete på 10 personer, blir lätt lite snurrigt, och långtråkigt att lyssna på....Zzzz.

No comments: