Sunday, April 15, 2007

jag vill ha så mycket saker...


Tänk om man hade lite mer pengar...som student kan man ju inte lägga allt för många öre på fina saker som man bara vill ha. Det är väldigt tråkigt för tusan va bra man mår när man får shoppa lite, att få ha på sig fina saker och bara...ja, vara fin! Jag är trött på att bara leta efter det billigaste kläderna hela tiden, trots att det finns väldigt mycket fint hos de stora kedjorna så känner man sig inte så speciell i dessa kläder, det vore kul att få ha en lite större shoppingbudget, om så bara för ett litet tag!


Om jag hade möjligheten så skulle jag helt klart lägga en stor summa pengar på fina smycken, väskor och skor, sånt som håller länge liksom. Som en fin klocka, det gör så otroligt mycket för en outfit. Min dröm är Efva Attling klockan...med den på armen skulle jag vara en sjukt lycklig flicka!

No comments: