Wednesday, April 18, 2007

planering




Jag kan inte hjälpa det, men jag ÄLSKAR att planera saker. Det är så himla kul att sitta och tänka på vad man ska göra sen, och hur det kommer kunna bli. Jag är redan asladdad inför sommaren, som ska spenderas i Visby, som vanligt! Jag älskar Gotland, det har jag alltid gjort, fast jag blev helt fast efter det att jag bodde där i två år. Nu kan jag knappt bärga mig inför varje besök på den där underbara ön. Jag längtar efter alla underbara vänner jag har där, att bara gå omkring i fantastiskt vackra Visby och självklart det sjukt roliga utelivet! Många förknippar nog Visby med sommar, men för mig är det alltid lika kul där. Jag tycker att våren och hösten är den bästa tiden att vara där, då är det otroligt vackert och man slipper alla turister. Fast sommaren är ju ändå något speciellt, att sitta och äta och dricka lite vin (fast man inte får) på strandpromenaden, en drink på Vinäger och party hela natten lång på Hamnplan 5, Gute, Bur och alla andra fantastiska ställen. Jag vet, jag låter besatt när jag pratar om Gotland...men det är min favoritplats, ever!!




Något jag verkligen måste skaffa mig inför sommaren och den kommande studietiden i England är en bra kamera...Jag vill ha en liten, smidig och söt digitalkamera, helst rosa :)


Jag vill verkligen kunna dokumentera allt i sommar, det är så himla roligt att ha kvar!

No comments: