Friday, March 14, 2008

film

Jag och Matilda har sett en hel del filmer sen vi kom hit, bade pa bio och hemma. Vi har bade tva okat vara filmsamlingar ganska rejalt under var tid i Nottingham. Jag har alltid gillat att kolla pa film men har aldrig kopt nagra sjalv, vilket har varit ett misstag marker jag nu! Det ar ju urmysigt att ha nagra filmer hemma. Jag ar mycket nojd med mina filminkop, jag gillar dem allihopa valdigt mycket, manga av dem har jag sett flera ganger vid det har laget. Det finns en sjukt bra filmaffar ha som vi besokt flera ganger och dar har de ofta riktigt bra erbjudanden som gjort att vi kant att vi gjort himla bra klipp nar vi gatt darifran. Men en sak maste jag erkanna, varje gang jag gatt ut darifran sa har jag varit lite lite missnojd trots allt. For dar inne finns den ju, den dar boxen. Boxen som alla tjejer vill ha hemma, som alltid kan fa en att ma bra, och som man aldrig trottnar pa. Visst har man sett alla avsnitt, och man vet hur det slutar. Men vad gor det? Man har ju alltid tillgang till de fyra harligaste vaninnorna i varlden och man har en mojlighet att fa vara en del av deras coola liv nar som helst. Det ar saklart Sex and the City boxen jag pratar om! Jag har gatt och tittat pa den, hallt i den och varit sa nara att kopa den sa lange nu. Att de dessutom har satt ner priset till halften gor det ju inte lattare att stalla tillbaka den pa hyllan. For det ar ju fortfarande mycket pengar. Men snart lar jag sla till om jag kanner mig sjalv ratt, den ska helt enkelt bli min. Sa enkelt ar det.

No comments: