Saturday, March 1, 2008

fest ikväll

Ikväll är det fest igen. Jag skulle ha gått ut igår men vädret gjorde att det inte kändes så kul att fixa till sig och bli fin för att få allt förstört av blåst och regn. Så det blev en tidig kväll istället, vilket var rätt skönt för jag var verkligen dödstrött efter gårdagens påhitt. Men ikväll är det andra bullar som gäller, så nu sitter jag här och dricker lite rött i en av de finaste plagg jag någonsin ägt. En klänning som bara är så fin som en klänning kan bli. Så ikväll blir nog en bra kväll :)

Jag kör lite ego här (fast det här är ju iofs en blogg om bara MIG) och lägger upp några till av de bilder som togs igår. Mina favoriter är det nog tror jag.

2 comments:

Anonymous said...

Glöm inte lappen med adressen!!!!
Janne

Anonymous said...

guu va fin du var!! I Like it a lot!! Kram // Emma