Wednesday, March 18, 2009

så det så

Jag trivs så himla bra här på min praktikplats. Det är så mysigt att komma hit på mornarna, alla är så trevliga och det är så skön stämning här. Det är så tråkigt att jag snart ska sluta. Jag funderar på att helt enkelt bara stanna kvar. Så att trots att min sista dag är onsdag den 25:e mars så tänker jag liksom bara strunta i det och fortsätta komma tillbaka. De lär nog undra var tusan jag håller på med men det är ju bara att ignorera alla frågande blickar och hävda att allt är som det ska om någon frågar mig varför jag är kvar här. Ganska enkelt egentligen. Problemet är väl bara att det kan vara svårt att få det att gå runt ekonomiskt på en

1 comment:

Anonymous said...

jag tycker verkligen du ska göra så. :D
vi kan leva på mitt studielån..:D
love u