Thursday, October 18, 2007

ljuvliga höst

Jag älskar som sagt hösten. Det är så himla mysigt att få ta fram höstjackan och koftorna, och köpa nya vantar och halsdukar och gömma sig i. Tyvärr har jag aldrig hittat nån mössa som passar mig, jag har så himla litet huvud så det försvinner liksom om jag sätter på mig nån form av huvudbonad. Det är synd för det är så fint med mössor och så är det ju väldigt höstigt. Men jag är ständigt på jakt, så förr eller senare borde jag ju hitta nån som passar min minimala skalle.

Idag har det pluggats lite, fast det blev inte så fokuserat som det kanske var tänkt från början. Vår lilla studiegrupp var en aning ur balans på grund av sömnbrist bland annat. Vi funderade på om det kanske var fullmåne eller nåt... Jaja, lite fick vi gjort och det är ju ändå det viktigaste. Det är faktiskt två hela veckor kvar till tentan och vi är ute i ovanligt god tid med pluggandet, wohoo!

Jag tittade igenom lite gamla kort idag och hittade några som är ganska exakt två år gamla. Jag och Erika var ute i det fina höstvädret och fotade lite...eller hon fotade och jag var linslusen.



Det var en mysig dag.

No comments: