Wednesday, July 18, 2007

ledig!

Nu ska jag har semester i en vecka. En underbar efterlängtad vecka då jag bara ska ta det lugnt på dagarna och festa på kvällarna. Vädret har skärpt till sig och solen har varit framme en hel del vilket är ljuvligt!

Igår var en fantastisk dag som jag sett fram emot länge. Jag åt middag på favorit Wallers med mamma, systeryster, gudmor och hennes döttrar. Det var längesen man fick umgås med dem så det var hur mysigt som helst. Sen att ena dottern fått en egen liten flicka som även hon fick vara med på vår tjej middag var ju värsta bonusen. Hon är en ljuvlig liten bebis som är sötare än vad som går att beskrivas med ord! Vi åt god mat och drack vin och babblade, det är något vi är väldigt bra på. Både äta, dricka och babbla...

Nu ska jag sova så jag är pigg de kommande dagarna med massa roliga fester som måste röjas på. Imorgon blir det Wallers där de ska ha fest med bubbel och snittar, sen blir det samma sak på Hamnplan 5 där det är Den Gröna Festen, med Absolut Pears. Blir nog väldans trevliggt.

No comments: