Friday, September 10, 2010

på bättringsvägen

Det blev till att stanna hemma en dag till. Jag mår visserligen mycket bättre men inatt hade jag lite feber och eftersom jag skulle ha jobbat från kl 10 till 20:30 idag så kände jag att det skulle nog min kropp inte palla. Plus att jag ju verkligen inte vill vara sjuk imorgon när fina Nina ska fira att hon fyller ett år närmare 30 :)
Min bästa medicin för att bli mig själv igen har bestått av Alvedon, hemmagjord kaffe latte, Pingvin lakrits och att titta på säsong tre av den fantastiska Rachel Zoe. Jag följde de två första säsongerna slaviskt när jag bodde i Kalmar och nu har jag upptäckt att de kommit en helt ny säsong! Så jag sörplar kaffe och äter lakrits och tittar på en pinnsmal neurotisk stylist med världens roligaste bög-assistent i släptåg. Hur kan man inte må bättre då liksom?

No comments: