Wednesday, October 21, 2009

då kör vi igen då

Nu har jag äntligen tagit tag i att få klart min tenta som skulle varit inlämnad i augusti. Att ta en sommarkurs på heltid och samtidigt jobba på heltid blev liksom lite för mycket. Plus att det ju var sommar och man hade massa roligt att stå i gjorde ju inte koncentrationen skarpare direkt.

Men nu har jag tagit nya friska tag och registrerat om mig på kursen så nu ska poängen nog trilla in så smånginom. Men först ska ju bara tentan skrivas och trots att det är kul så är det lite motigt att skriva på något som jag borde haft klart för flera månader sen. Lite kass känner man sig ju. Men det är faktiskt himla mysigt att få sitta här på biblioteket med syster och pojkvän och blanda nytta med nöje. För här sitter vi, tre plugghästar som trivs rätt bra med tillvaron trots den överhängande studiestressen.

1 comment:

Anonymous said...

I like! Kör hårt! puss/ kika