Monday, June 29, 2009

min älskling

Jag har gått och suktat efter en jättefin stor kandelaber sen jag flyttade hit. Jag hade bestämt att den skulle stå hemma hos oss och vara fin. Igår ringde Jonas till mig och sa att han hade gått förbi butiken där den fanns och att den var slut nu. Jag blev såklart ledsen och förbannade mig själv för att jag inte hade köpt den. Nu var jag ju tvungen att tänka om helt och försöka hitta nåt annat som skulle passa på den platsen där jag tänkt att kandelabern skulle stå. Men sen visade det sig att den inte alls var slut utan att min fina pojkvän hade köpt den till mig. Han hade till och med köpt en ännu större än den jag hade tittat på. Så nu har vi hämtat ut den och monterat ihop den och den är helt underbar! Nu ska vi bara städa och fixa lite här hemma, sen ska ljusen tändas och vi ska dricka lite bubbel och beundra vår nya vän.

1 comment:

Sandra said...

Aww, vilken kille!! Det ska jag berätta för Kimmen : )