Tuesday, December 30, 2008

näst sista dagen för året

Jaha, då var snart 2008 slut. Det är märkligt hur fort tiden kan gå... Jag tycker precis att det var nyår och Erika och jag skulle äta en fancy middag tillsammans och sen gå till Hamnplan och dansa loss(en afton som visade sig bli mycket händelserik).
Nu är vi alltså där igen och nyår ska återigen firas i Visby på Hamnplan 5. Men den här gången är det mycket som är annorlunda. Erika är inte med, utan i år firar jag istället in det nya året med Jonas. Det kommer bli otroligt roligt och jag har sett fram emot den här kvällen länge nu. Men jag kan ju inte förneka att det känns lite lite tomt utan min fina lillasyster. Som tur är har jag ju lånat hennes klänning kvällen till ära så en liten del av henne är ju faktiskt med! Trots det faktum att jag är en syster kort i år så ska årets sista kväll/natt och det nya årets första natt/morgon firas med dunder och brak och det ska göras med världens underbaraste pojkvän!

No comments: