Wednesday, July 23, 2008

nu är jag 24 år

Och det känns underbart! Jag har aldrig haft någon tendens till åldersnoja och jag känner fortfarande bara glädje när jag fyller år och blir äldre.

Den här födelsedagen är långt ifrån över men jag måste säga att det nog är den bästa någonsinn. Innan jag ens hade kommit upp ur sängen imorse så blev jag uppvaktad av Jonas med röda rosor, jordgubbar och cider i mina fina champagneglas. När posten kom damp det ner ett paket från världens bästa Nina. Ett par pyamasbyxor och ett armband fick jag av henne, samt ett brev som gjorde mig helt rörd.
Sen gick jag och Jonas och åt lunch på Vinäger som var hur god som helst, det stället är en saga. Efter maten skulle jag få min present, ett par Acne jeans! De sitter nedrans tight, men det ska de göra och de töjer tydligen ut sig också. Men kära nån va fina de är, jag har länge velat ha ett par och det har tydligen min uppmärksamma pojkvän snappat upp. Med posten hade jag också fått en avi så vi gick och hämtade ut det, och det var paket från lilla lilla lillasyster. TVÅ stycken bikinis fick jag av henne, hon är ju helt tossig! Men de är så himla fina och sitter jättebra så en mer passande present finns ju inte.

Sen får man ju inte glömma alla gulliga sms, telefonsamtal och Facebook hälsnigar som kommit under dagen!

Jag har aldrig kännt mig såhär bortskämd. Det är underbart :)

1 comment:

Anonymous said...

Du är värd det allra bästa.... Puss mamma