Wednesday, July 1, 2009

ett litet tips

Erika har tydligen utsett mig till nån typ av parfymguru för hon har gett mig i uppdrag att leta efter en ny parfym till henne. Idag var jag på jakt och jag märkte att jag mest bara letade efter nya parfymer till mig själv. Det är svinsvårt att hitta nåt som ska lukta gott på nån annan. Men du ska få lite tips fisloppan, jag lovar.
Om inte annat så kommer här ett annat litet tips om man inte kan bestämma sig för vilken parfym man vill köpa. Köp små tester av några du tror att du kan gilla. Jag har hittat två sidor som är grymma! (Ja, jag är ju även online-shopping-proffs...). Den ena sidan, LuckyScent, har massa roliga dofter som man kanske inte känner till så mycket. Jag beställde lite därifrån och jag fick 6 prover för 150 kr. Jag gillar flera av dem så jag lär nog beställa fler nån gång. Sen hittade jag även The Perfumed Court där det finns HUR många parfymer som helst som man kan beställa prover från. Både välkända märken och dofter från märken man inte har koll på alls. Det är sjukt kul att surfa runt och köpa lite eventuellt nya favoritdofter. Ett litet tips från mig!

No comments: