Tuesday, May 5, 2009

åh va jag längtar!

Jag är som en förväntansfull 4-åring dagen före julafton idag. För imorgon kommer världens finaste lillasyster hit på besök och det ska bli så himla roligt. Har vi tur så blir det lite bättre väder i helgen än vad det är idag. Det är ju inte så kul att gå på stan i regnet direkt och att fixa håret när man ska gå ut på galej är det heller inget tal om. Men min nya bästis smhi.se lovar finare väder efter imorgon så jag litar på det. Eller en "ny" bästis är det ju inte egentligen. Jag har ju tidigare skrivit om min besatthet av vädret så fort våren kommer trippande, då blir jag som en pensionär och måste hela tiden ha koll på vad det ska bli för väder, som om man inte kommer märka det liksom. Jaja, nu var det ju inte vädret jag skulle skriva om. Summan av kardemumman: jag längtar efter min lillasyster!!

No comments: