Sunday, June 17, 2007

sommar och sol!

Ojojoj va härligt det är att denna efterlängtade sommaren verkligen är här nu. Det känns nästan overkligt, jag har längtat efter detta så länge nu och nu är den här, underbara sommar!

Den lilla systern har tagit studenten och det har varit ett par väldigt hektiska dagar, men väldigt roligt har det varit. Jag kan inte fatta att HON har tagit studenten, det gjorde ju JAG alldeles nyss! Att det har gått fyra år sedan jag stod där med den fina vita mössan på huvudet och var bubblande glad (av flera olika anledningar) är helt obegripligt. Det har hänt så mycket på de här fyra åren, jag har förändrats mycket och till och med börjat plugga, på riktigt! Nu är det systers tur att ta reda på vad hon ska hitta på när hon är fri, skillnaden mellan henne och mig är att hon redan har rätt bra koll på vad hon vill göra, hon har redan nu klara mål för framtiden och vet dessutom vad hon är bra på. Jag hade ingen aning om det när jag var nitton. Men hon har väl alltid varit mer bestämd än jag...Hur som helst så kommer det går sjukt bra för henne vad hon än tar sig för. Så det så.

No comments: